تنور گازی خانگی

خرید بهترین تنور گازی خانگی بازار ایران

تنور گازی خانگی

خرید بهترین تنور گازی خانگی بازار ایران

طرز تهیه پیتزا خانگی

قبل از شروع کار تنورگازی خانگی ۹۰کالا را که برای پخت انوع کیک و پیتزا و خیلی چیز های دیگر عالی هست با حرارت ملایم روشن می کنیم تا برای پخت پیتزا آماده باشد.

طرز تهیه پیتزای خانگی

  • مواد لازم برای تهیه خمیر فوری:

آرد قنادی ۲ لیوان  ماست ۱ لیوان  پودر کیک ۲ قاشق مربا خوری  نمک ۲ قاشق چایخوری.

  • مواد روی پیتزا:

سینه مرغ پخته و خورد شده : ۲لیوان  پنیر پیتزا ۲ لیوان  قارچ ۳۰۰ گرم  فلفل دلمه ای ۱ عدد  پودر آویشن ۲ قاشق مربا خوری  سس کچاب به میزان لازم.

  • طرز تهیه پیتزا:

برای شروع کار آرد را با نمک و بکینگ پودر مخلوط کرده کنار می گذاریم. ماست را داخل کاسه مناسب می ریزیم و هم می زنیم آرد را کم کم اضافه می کنیم به حدی که خمیر به دست نچسبد. کف سینی تنورگازی را کف قالب پهن و با دست کاملاصاف می کنیم .اندازه ۲ قاشق سس کچاب روی خمیر می زنیم و با لیسک روی سطح خمیر پخش می کنیم سپس سینه مرغ را روی سطح خمیر پخش می کنیم قارچ ها را خورد کرده و تفت می دهیم تا آب آن کشیده شود سپس روی لایه ی مرغ می چینیم و در آخر فلفل دلمه ای خورد شده را روی پیتزا می چینیم در آخر پنیر پیتزا را روی تمام سطح پیتزا ریخته و پودر آویشن را روی پنیر می پاشیم حالا سینی تنورگازی را در جای خود قرار داده شعله پخش کن را هم روی شعله های پایینی گذاشته و با حرارت ملایم به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه با دمای ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه در تنورگازی می پزیم.

 

طرز تهیه پیتزای خانگی 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.